Úvod | Aktuálně | Výuka | Úspěchy | Přijímačky | Fotogalerie | Fórum | Projekty | Různé | English
O škole    Stránky    Ostatní    Sovy    Burza    Kladno    KMD    
O škole
Zde se můžete vyjádřit k veškerému dění ve škole...

Vložit nový příspěvek

Vložit nový příspěvek

              

Zobrazení příspěvků

22. 3. 2007, 19:13
:-D Jára (post cz alt64 x28)
Hehe, už je skoro sedm hodin a Michal sem ještě neumístil svůj oblíbený příspěvek...
22. 3. 2007, 18:47
esp
nooo...měsíc před maturitou určitě:D:D:D
22. 3. 2007, 18:18
B-) Po delší době opět W
Koukám že nám sem leze spam.
22. 3. 2007, 16:36
Ilona Machovská, 4.A (seznam cz alt64 ilonkaMachovska)
Michale, to není rebelství, ale obyčejná blbost nehodná studenta gymnasia
21. 3. 2007, 20:26
Marek 4.A (centrum cz alt64 macom)
jeste dodatek:urcite mi vyctes,ze jsem nepochopil tvuj prispevek,ale vez,ze pochopil..rozebiram vec jen z politickeho hlediska,kdyz uz se zde ohanis demokracii...
21. 3. 2007, 20:24
Marek 4.A (centrum cz alt64 macom)
Bohuzel nemam silu,nejak se zde rozepisovat,ale jen k jedne veci(mimo misu),ktera me na Michalovi zarazila(a zarazi delsi dobu)-a to jeho chapani demokracie.Kdyz slysim,ze demokracie je o podrizovani mensiny vetsine,vstavaji mi temer vsechny chlupy na tele..zda se mi,ze sis pojem ''demokracie''uzpusobil tvemu pohledu a tvemu konkretnimu postaveni..kazdy chapeme demokracii jinak,ja jsem zastance prime demokracie(a tim se vracim k tematu),a tudiz mohu rict,ze mi prakticky nevadi(mozna,ze i zde by mohly byt uvozovky) ''prehnany''duraz na prirodovedne predmety(ac 100procentni humanista),protoze verim,ze i v nasi tride a v jinych tridach se najdou lide,kteri budou tyto predmety potrebovat stejne jako my budeme potrebovat napr.historii,zsv apodobne..problem vidim(bez urazky)v tvem krapet vyssim egoismu(snad mi promines)..tot k tvemu chapani ''demokracie''..zamysli se nad pojmy..tolerance,empatie,ohled na potreby ostatnich...
ale mozna je to jenom tim,ze stojime na jinych stranach politickeho spektra:-)zatim
21. 3. 2007, 19:43
:-S Breathless
mě je ve skutečnosti úplně jedno jestli budou státní nebo nestátní maturity!!! ALE už by to někdo konečně mohl rozhodnout na pevno!!!ráda bych podle toho taky třeba zvolila seminář!např. umění 20.stol. je moc fajn,ale k maturitě celkem k ničemu...možná k dějepisu,ale tam to vzhledem k celkovému množství látky stejně moc nepomůže...
21. 3. 2007, 18:49
B-) Cody
Státní maturity chci, kde mám hlasovat?
21. 3. 2007, 18:42
antistátnímaturity
kdo nechce státní maturity http://petice.iprotebe.cz/index.php?stranka=0=200
21. 3. 2007, 16:30
V. Scheirichová (seznam cz alt64 verasch)
Jo, mimochodem, vite, ze na vetsine prirodovednych, technickych apod. vysek se vyzaduje, aby si student behem studia zapsal (a absolvoval) alespon jeden "humanitni" predmet (nikoliv jazyk). Uz vidim to coro, kdyby to napr. na filozofii bylo podobne s matikou.
21. 3. 2007, 16:26
V. Scheirichová (seznam cz alt64 verasch)
Jeste jednou k vyucujicicm seminaru, vazne vam to nedelame naschval, ale kdyz si seminare zapisujete, nevi se jeste, ktere se nakonec otevrou, koliv vyucujicich na ne bude treba. Dale - kazdy pedagog ma urcity pocet hodin k vyuce, nemuze nekdo ucit 30 hodin tydne a jiny 12 (pokud neni na zkraceny uvazek). Lidi prichazeji, odchazeji (duchody, materske), nekdy se to dopredu nevi, obcas se do toho vlozi ministerstvo (viz letosni navyseni hodin na posledni chvili). Urcita pravdepodobnost, kdo bude co ucit, existuje, ale100% to neni. A umite si predstavit ten kraval, kdyby se uvedl vyucujici a pak to ucil nekdo jiny? Kdyz nekteri jedinci dovedou delat takove dusno kvuli normalni vyuce?
21. 3. 2007, 15:57
Michal
Chtěl bych se s vámi podělit o svůj názor na přístup některých kantorů k výuce respektive k maturitnímu opakování. Budu mluvit konkrétně, protože jinak můj příspěvek nemá smysl. Sám jsme zvědav, jak budou reagovat všichni, kdo náš ústav navštěvují.
Chtěl bych se zabývat otázkou proč někteří profesoři, konkrétně pani profesorka Sojková (ale určitě není sama) nutí nematuranty z matematiky opakovat společně s maturanty celou látku od prvního ročníku. Pro mě je to nepochopitelné, sobecké, netolerantní a samolibé. Nematuranti věnují svůj čas matematice, aby se vůbec dostali k maturitě a tak zanedbávají své maturitní předměty. Navíc je v naší třídě menšina maturantů z matematiky (10 ze 30) , tudíž by se většina neměla podřizovat menšině, většinou to tak bývá v demokratických systémech... Po čtyři roky byli a vlastně ještě jsou utiskováni humanitně zaměření studenti a teď před maturitou se nic nemění. Dokáži si představit reakce svých spolužáků, kdyby paní profesorka dějepisu vyhlásila opakování od prváku. problém je v tom, že ona to neudělá, protože s námi "soucítí" a chce, aby se každý věnoval tomu, co ho čeká u maturity.
Když jsme se před čtyřmi lety rozhodoval, kam půjdu ze základní školy nečekal jsem, že udělám takovou chybu a zamířím na matematickofyzikální školu, která se maskuje pod název gymnázium s všeobecným vzdělávacím programem. Točí se snad celý svět kolem matematiky? Věřím, že ne.

Michal Levý IV. A

21. 3. 2007, 15:55
Michal
Omlouvám se všem, ale uvrhnu tuhle diskuzi na chvíli na úroveň, na kterou ji dostal můj spolužák Jenda Kohoutek.
Honzo, problémy v mezilidských vztazích, které máš ti nezávidím. Je mi tě líto a tvoje chování mi přijde ubohé. Děláš ze sebe největšího "pohodáře", ukazuješ svuj odpor a nezájem ke spoustě věcem a pak tě zavolají k tabuli a z Jendy je rázem mírumilovný beránek a Jenda počítá na počítá a počítá. Ve vztahu k sobě rovným stejně starým studentům je to stejné. Jseš nejvíc "cool" a v pohodě, nic neřešíš a pak pláčeš, že tě některý lidi berou tak jak se chováš a říkáš : "Já jsem jinej. Nejsem takovej" Proč mě nikdo nemá rád? Poznáváš se?
21. 3. 2007, 15:53
Michal
Káťo, jsi inteligentní mladá slečna, ale nemůžu udělat to, co ode mě chceš. Budu kopat, řvát a křičet, aby se tenhle problém nezametl pod koberec. Víš proč to dělam? Slíbil jsem to jedný profesorce.
A situaci naší o matiku a situaci nematurantů z dějepisu o děják bych opravdu nesrovnával, protože to srovnávat nejde.
21. 3. 2007, 15:35
Michal
Pro Anonyma:
Milý Jendo, tvoje argumentace je vážně zábavná. Vyjadřování dlaždiče ulic mluví za vše. Místo toho, co se tu řeší, mě jen urážíš, neboj ponížím se na tvojí uroveň a nezůstanu ti nic dlužen.
1. Můžu psát kritiku na koho chcic, kam chci. Už žijeme v demokratickym světě a ne v totalitě.
2. Ano, máš pravdu v životě jsem nic nedokázal. Sice nechápu souvislosti, asi v tom bude nějakej matematickej fígl, ale dobře.
3. Kdo mě zná (myslim opravdu zná) ať posoudí, jestli jsem namachrovanej frajírek...S tebou se rozhodně nemůžu srovnávat.
4. Aristoteles není Seneca... na rozdíl od tebe jsem alespoň pochopil, co tím Piere Abelard myslel.
5. Určitě jsi neviděl přijímačky na práva, protože tam není ani analytika ani jiná látka, kterou se v poslední době zabýváme.
21. 3. 2007, 15:32
B-) Kača
Michale sorry, jako mám tě docela ráda, ale takhle ze sebe děláš trubku. Neustále dokola opakuješ to samý. Kopeš okolo sebe jako malý dítě. Už tě vidim, jak se učíš biologi. Jiřík má pravdu, nevim, že by se někdo na tu matiku učil. Zkoušení byla trochu podpásovka, ale ty písemky přece nejsou nic hroznýho. Občas se nepovedou, ale tak už to chodí no... nenaděláš nic. Tak bejt tebou se přestanu vztekat. Myslím, že nematuranti z dějepisu zrovna tak nemaj zrovna jednoduchý období, pravda, neni to látka z prváku, ale taky to není procházka růžovym sadem a nikdo z nich tady nepláče na fóru. Navíc věřim tomu, že na vysoký škole bude mít matiku víc jak polovina lidí. Podle mě i víc jak půlka lidí ze třídy dělá přijímačky z matiky. Tak hlavně klid, myslim, že nemá cenu se vztekat ani vyjadřovat svuj názor timhle způsobem.
21. 3. 2007, 15:18
Michal
pro Jiřika: chudáčka ze sebe nedělám a ty to dobře víš. Matiku se neučim z principu.
A vyjadřuj se k problému, ne ke mě. Mám na tebe taky svůj názor..
21. 3. 2007, 15:05
Michal
pro paní profesorku Smyčkovou: Ideální návrh, beru vás za slovo. Jsem pro. Teď jste mi nabídla, že vyhlásíte opakování z biologie. Vzhůru do toho. Bude to sice další exaktní předmět, ale proč ne. Máte moji plnou podporu.
21. 3. 2007, 14:23
anonym
dekuju za odpovedi, ale ten vyucujici by me opravdu zajimal, protoze ten je skoro nejdulezitejsi :-) uz i podle vyucujiciho muze clovek usoudit na uroven a napln seminare. Roli hrajou i sympatie a antypatie, bohuzel je to tak. Takhle budeme delat mnozi krok do neznama :-( a je to dulezity rozhodnuti. Pritom se mame rozhodovat akorat podle nazvu, docela blby
21. 3. 2007, 12:32
V. Scheirichová (seznam cz alt64 verasch)
Kratka anotace k seminarum uz snad visi, pokud ne, bude co nevidet. Kdo je vyucuje - to je slozitejsi, uvazky se delaji koncem sk.roku a zalezi na spouste okolnosti (mmj. taky na poctu prihlasenych studentu - 1x2 seminare? nebo taky zadny). Obecne se da rici, ze je vyucuji profesori prislusnych predmetu, ale to je asi nicnerikajici.

Alpiq
generální partner školy

Sambar sport
sponzor školy

© Gymnázium Kladno 2004-2024
Kontakty    Partneři    Webmasteři    Novinky    Vyhledávání (pre-alfa)